Kaj je najpomembnejše pri gostinskih terasah?
Bliža se pomlad in z njo toplejše vreme, kar za gostinske lokale pomeni veliko priložnost pridobivanja gostov in večjega prometa na svojih terasah. Gostinske terase so za lokale odlična priložnost, vendar je nujno, da jih izkoristijo na pravilen način ter iz njih potegnejo kar največ. Neizkoriščena oziroma slabo upravljana terasa lahko namreč pomeni izgubljen dobiček, počasno postrežbo, nezadovoljne stranke in slabo klimo. V spodnjem blogu govorimo o nekaj pomembnih dejavnikih, ki jih je pri gostinskih terasah potrebno upoštevati, da lahko z njimi pridobimo neko dodatno vrednost našega lokala.

Oprema terase je ključnega pomena
Senčniki: pri zunanji terasi so najbolj kritičnega pomena vremenske razmere. Za osnovno zaščito pred soncem, vetrom ali dežjem potrebujemo senčnike oziroma dežnike.
Ogrevanje ali klima: potrebno je imeti nadzor nad temperaturo na terasi. Če želimo goste na teraso privabljati tako v poletnih kot zimskih mesecih, moremo imeti grelnike in/ali klimatske naprave. Tako bomo lahko poskrbeli, da se bodo v zimskih mesecih naši gostje pogreli, v poletnih pa uživali ob prijetnem pihljanju klime ali ventilatorja.
Mize in stoli: opremite teraso z udobnimi in privlačnimi stoli in kavči, preko katerih boste hitro prepoznavni in zaradi katerih bodo gostje prišli k vam namesto h konkurenci.
Okusna in skladna dekoracija: naša terasa se more takoj videti, da je del lokala. Dekoracija lahko za to poskrbi z ustreznimi barvami in rožami v zabojčkih.
Folije proti bleščanju: posebej v poletnih mesecih se zna zgoditi, da je sonce zelo močno in se našim strankam blešči. Za to lahko poskrbimo z folijami proti bleščanju, ki jih umestimo na mize ali na tla.
Dodatno pohištvo: če je na terasi dovolj prostora, lahko poskrbite tudi za dodatno pohištvo in dodatno opremo, ki bo pomagalo strežnemu osebju. K temu spadajo dodatni kozarci, prtički, pribor in podobno.
Tabla z obvestili: če imamo kakšne posebne promocije, jih je potrebno obstoječim strankam predstaviti in jih vzpodbuditi k nakupu. Na tablo z obvestili lahko napišemo tudi pravila o obnašanju, odpiralni čas in prihajajoče dogodke.
Odeje: vedno je potrebno imeti na voljo zadostno število odej, ki bodo služile naših strankam da jih ne bo zeblo. Če želimo da bodo naše stranke uporabljale našo teraso tudi pozimi in da bodo ostajali in se družili dolgo v noč, je pomembno, da se počutijo kot doma.

Strežba na terasi je zahtevnejša kot znotraj lokala
Ne glede na to, da je na terasi mnogo dejavnikov, na katere nimamo vpliva, pa je potrebno tudi na terasi gostom omogočiti enako udobje kot znotraj lokala. Tako kot lepo vreme prinese več gostov, jih lahko slabo vreme tudi odpelje. Če imate teraso, na kateri je veliko število miz, je potrebo imeti osebje, odgovorno izključno za goste na terasi.
Če si želimo da je postrežba na terasi učinkovita, pa potrebujemo tudi blagajniški sistem, ki omogoča pošiljanje naročil iz prenosnih naprav ter centralni sistem, ki ta naročila obdeluje in jih takoj pošlje za šank oziroma v kuhinjo. Vse to in še več vam ponuja naš sistem TRONpos Gastro z daljinskim naročanjem. Na spodnjem posnetku si lahko ogledate postopek naročanja, za več informacij o daljinskem naročanju pa kliknite TUKAJ.
