6 pomembnih nasvetov digitalnega marketinga za restavracije ali bare

Ste se kdaj spraševali, kako lahko v svoj bar ali restavracijo, privabite stranke brez da bi pri tem vlagali v megalomanske budgete? Če ste na to vprašanje odgovorili pritrdilno, so naslednje vrstice namenjene prav vam, saj vam bomo podali 6 pomembnih nasvetov za digitalne medije, ki jih lahko nemudoma uporabite da povečate prodajo v svoji restavraciji ali baru.



  1. Ponudite zadosten nabor informacij


Eden izmed osnovnih in glavnih nasvetov je ta, da imate na spletu kar se da veliko informacij sebi. Splošno znano je, da ljudje informacije o novi izkušnji, torej v tem primeru o novi restavraciji ali baru, poiščemo v digitalnem svetu. Ista zgodba se pojavi tudi ko kot stalna stranka iščemo informacije o menijih, odpiralnem času, naslovu restavracije ali bara itd.. Če slednjih ne bomo našli se bomo najverjetneje napotili v drugo restavracijo ali bar, ki nam te informacije postreže.

Neprestano osvežujte vse profile ki jih imate na spletu – bodite popolni vsaj na, za vas glavnih, digitalnih kanalih – Google My Bussines, Facebook, Instagram in TripAdvisor. Ne pozabite na najpomembnejše informacije kot je odpiralni čas, naslov,telefonska številka, meniji in pa sveže fotografije.


2.                Direktno komunicirajte z vašim občinstvom


Večina restavracij in barov pozabi na»povezovalni« aspekt družbenih omrežij. Slednje ne bi smelo predstavljati samo tega da nekaj objavimo na katero izmed platform, temveč je osnovi namen ta, da z svojimi obiskovalci tudi komuniciramo in jih vpletemo v samo komunikacijo. Zato si vzemite vsaj uro dnevno in odgovorite na vse komentarje in priporočila na vaših omrežjih.

 

3.                Uporabljajte Facebook Messenger 


Facebook Messenger  je lahko ključna komponenta pri vaši marketinški strategiji, še posebej če vanjo vključite avtomatizacijo. Tako boste z njegovo pomočjo zgradili 1-1 odnos med vami in vašo stranko. Da pa bo vaša odzivnost na Facebooku še boljša vključite Messenger Chat bot-a.


4.                Vizualna vsebina je kraljica


Če je včasih veljalo »content is a king«, danes velja da je vizualna vsebina tista ki pomaga vzbuditi čustva pri vašemu občinstvu. Zato poskušajte objavljati čim več video ali vsaj foto vsebin, da vzbudite lakoto, užitek, željo itd. z vašo okusno hrano ali ambientom.


 

5.    5. Ostajajte dosledni


Tukaj gre za bolj splošno načelo kot pa za strategijo, saj si ne želite objav ki ne bodo imela odziva. Prav zato je najbolje da si naredite koledar ki vam bo omogočal razporejanje objav. Seveda pa imejte v mislih da je vsa vsebina, ki jo razporedite v vaš koledar objav, v skladu z celostno podobo vaše blagovne znamke.

 

66  6. Naredite dober prvi vtis na gosta ob obisku


Za dober prvi vtis obiskovalca ni pomemben samo ambient in ponudba temveč celotna izkušnja ki jo dobi vaš gost. Zadovoljni gostje bodo tako svoje navdušenje delili tudi na družbenih omrežjih. Zato pohitrite naročanje za 30%, poskrbite za 50% manj prehojenih korakov vaših zaposlenih od izdajnih mest do mize postrežbe, zmanjšajte napake pri naročanju za 100 % ter s tem poskrbite za najboljši možni prvi vtis vaših gostov, skupaj s TRONpos daljinskim naročanjem – vas zanima več? Izpolnite neobvezujoč obrazec TUKAJ.