Podpora na daljavo

Podpora na daljavo – omogoča hitrejše reševanje primerov

Oddaljena pomoč se namesti, ko nam pošljete ali sporočite ID odprte seje. Povezava na daljavo bo na ta način vzpostavljena in lahko vam bomo na daljavo pomagali pri reševanju primera.

Klicni center

Pri vsakodnevnih opravilih  mnogokrat naletimo na določene izzive...

Takrat je bistveno, kakšne podpore smo deležni. Vsem uporabnikom s pogodbo o vzdrževanju programske opreme nudimo telefonsko podporo ali podporo preko spletnega portala.

Ugodnosti za uporabnike s sklenjeno pogodbo o vzdrževanju programske opreme:

  • Prednostna obravnava,

  • Telefonska podpora,

  • Nadzor sistema na daljavo,

  • Nižje cene.

Cilj in namen podpore uporabnikom je...

Povečati učinkovitost podjetja in delo posameznega uporabnika. Znižati skrite stroške in omogočiti enostavno in prijazno uporabo programske opreme

Klicni center

Za podporo in pomoč uporabnikom pri uporabi poslovne programske opreme TRONpos je na voljo klicni center, dosegljiv na +386 (0)2 300 35 99. Svetovalci v klicnem centru imajo obsežne izkušnje na področju programskih rešitev. Nenehno se izobražujejo in so seznanjeni z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami.


Izobraževanja in seminarji

Pred pričetkom poslovanja za vas pripravimo celostno izobraževanje za uporabo poslovne programske opreme. Izobraževanja in praktične delavnice lahko potekajo na sedežu podjetja Comtron d.o.o. ali po dogovoru na sedežu vašega podjetja, lahko se pa izvedejo tudi na daljavo. Znanje in praktične nasvete delimo tudi preko spletnih seminarjev in video vodičev. Izobraževanja potekajo tako na osnovnem nivoju za začetne uporabnike, kot tudi na višjem nivoju.

Redne mesečne posodobitve

Zagotavljamo redne, mesečne posodobitve programske opreme ter sledimo in zagotavljamo zakonske spremembe.

Redne mesečne posodobitve objavljamo preko rednih obvestil uporabnikom, preko katerih obveščamo tudi o izobraževanjih in spletnih seminarjih ali dogodkih, ki jih organiziramo.


Kontaktirajte nas

Ali nas obiščite osebno na prodajnem mestu, prijavite primer na portalu moj.comtron.si ali pokličite na

+386 (0)2 300 35 99

Kontaktni obrazec

Pogosta vprašanja

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na najbolj pogosto zastavljena vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo davčne blagajne TRONpos. Pogosta vprašanja in odgovori nanje tako pomagajo pri reševanju najbolj pogostih primerov.

Več informacij

Imate težavo in potrebujete pomoč strokovnjaka?